28 Aralık 2013 Cumartesi

Dur Dinle Sevgilim


Günlerce
köşelerden izledim seni
sonbaharın dallarından düştü cesaretim
sararan yapraklar gibi
tutmadan ellerini
bakmadan gözlerine
bir tek söz söylemeden
içimde büyüttüm seni
çoktan gitmiş olsan da benden


Şimdi
gecenin ayazında titriyor yüreğim
acıyor içim,
aşk için ölen bir tek bendim
hiç görmesen de
mutluluktan bir haber soldu gülüşlerim
yaşamaksa eğer, yaşıyorum işte sevgilim


Ayrılığın acısı değince yüreğime
takatsiz kaldı yarım bıraktığın yanım
suspus oldu dilim
tükendi nefesim kesildi sesim soluğum
sızım dolandı gözlerime


Sana dair cümlelerin
canı yanık bakışlarına gömdüm sevdamı
küllenmiş umutlarımdan geriye kalan
kor gibi içimi yakan o son sözlerin


Bitti mi?
bitti mi sevgilim
inanması çok zor ölürcesine severken



Hayali bir sevda yaşıyorum artık
seninle yürüyorum sensizliğe
ilk gün ki gibi
seni hala çok seviyorum
gitmiş olsan da sen
gitmiş olsan da bensizliğe
unutmam mümkün mü söyle...
...
31 EKİM 2013 

ENES TARIK


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder